Internat

Internat

Telefon do internatu w godzinach 600-800 oraz 1400-2200

502-470-815

internat2

Informacje dla rodziców i uczniów mieszkających w internacie

1.Warunkiem przyjęcia do internatu jest złożenie niezbędnych dokumentów:

  • Podanie o przyjęcie do internatu.
  • Komplet oświadczeń i zgód podpisanych przez rodziców /opiekunów dotyczących pobytu w internacie.

2. Warunkiem mieszkania w Internacie jest systematyczne regulowanie opłat.Płatności dokonuje się do końca miesiąca poprzedniego w sekretariacie szkołyZa miesiąc wrzesień płatności dokonuje się do 6 września.

Można dokonywać wpłat przelewem na konto: 02 9206 0009 7103 5406 2000 0310

w tytule przelewu należy podać:

  • imię i nazwisko ucznia,
  • kwotę z podziałem na darowiznę na cele oświatowe i wyżywienie,
  • miesiąc za jaki dokonuje się wpłaty.

3. Podczas dokonywania płatności lub po okazaniu dowodu przelewu każdy wychowanek otrzyma kartkę abonamentową na wyżywienie. Na podstawie tych kartek wydawane będą obiady w stołówce internatu.

4. Nie można mieszkać w internacie nie wykupując wyżywienia.

Odliczanie stawek żywieniowych za niewykorzystane dni odbywa się wg następujących zasad:

  • dzień/dni  nieobecności w internacie należy zgłosić wychowawcy dzień wcześniej do godz.14.00,
  • w przypadku, gdy wychowanek jest w domu i zaistnieją nagłe sytuacje powodujące nieobecność w internacie, należy zgłosić nieobecność telefonicznie,
  • przed końcem każdego miesiąca zgłoszenie nieobecności należy zgłosić dwa dni wcześniej.

Ilość dni zgłoszonych do odpisania odliczamy w miesiącu następnym, pomniejszając wpłatę za wyżywienie o daną kwotę.

6. Na miesięczną opłatę za pobyt w internacie składa się:

  • darowizna na cele oświatowe  – 20,- zł (we wrześniu 70,-zł)
  • dzienna stawka żywieniowa – 11,- zł.

Opłatę za wyżywienie oblicza się mnożąc dzienną stawkę żywieniową przez liczbę dni nauki szkolnej przypadającą w danym miesiącu.

Istnieje możliwość ubiegania się o dofinansowanie wyżywienia przez GOPS lub MOPS.

7. Wszyscy mieszkańcy internatu muszą być w nim zameldowani czasowo na okres nauki.

8. W internacie obowiązuje określony porządek dnia oraz zasady postępowania, które szczegółowo opisuje Regulaminu Internatu.

9. Wyjazd z internatu w ciągu tygodnia wymaga zgody wychowawcy i telefonicznego potwierdzenia wyjazdu przez rodziców/opiekunów.

10. W pokojach mieszkalnych obowiązuje zakaz używania urządzeń elektrycznych typu: czajniki, farelki, tostery, itp. Z urządzeń tego typu można korzystać wyłącznie w kuchni dla młodzieży za zgodą wychowawcy.

11. Za nieprzestrzeganie Regulaminu Internatu (m.in.: spożywanie alkoholu lub środków odurzających; palenie papierosów; samowolne opuszczanie internatu; nagminne zakłócanie ciszy nocnej; przebywanie w czasie ciszy nocnej na piętrze, którego się nie zamieszkuje; niszczenie mienia internackiego; wulgarne zachowanie itp.) grozi skreślenie z listy wychowanków lub czasowe zawieszenie w prawach mieszkańca internatu.

 

 

Lista uczniów przyjętych do internatu
    *uczniowie z list rezerwowych będą przyjmowani do internatu sukcesywnie od momentu zwolnienia miejsc mieszkaniowych przez Dom Dziecka
Chłopcy
Lp. klasa Nazwisko Imię
1 I Bałuka Dawid
2 III Bednarczyk Mateusz Tomasz
3 I Bogusz Kacper
4 I Brzozowski Kacper
5 I Burczaniuk Michał
6 I Czajka Mateusz
7 I Czarnecki Wojciech
8 II Dadasiewicz  Patryk
9 III Domański Bartłomiej Mikołaj
10 II Domański Adrian
11 II Domański Mariusz
12 III Dzido Bartosz
13 I Dziurdziak Mateusz
14 I Fijołek Patryk
15 III Janczara Przemysław Paweł
16 II Jankowski Łukasz
17 I Kajka Konrad
18 III Kalenik Sebastian
19 I Kardas Hubert
20 I Kieczka Piotr
21 I Kiliszek Michał
22 III Kłębowski Artur
23 I Komar Mikołaj
24 II Koper Arkadiusz
25 II Korlaga  Jakub
26 III Kot  Krystian
27 I Kryjer Damian
28 III Krzysiak Jakub
29 II Leszko Kacper
30 II Makuła Kacper
31 I Mazur Damian
32 III Misiak Patryk
33 I Miszkurka Marcin
34 I Niewęgłowski Michał
35 I Okniński Przemysław
36 I Oniszczuk Bartłomiej
37 I Osiak Daniel
38 I Piekarski Kamil
39 I Piotrowski Adrian
40 III Pogonowski Hubert
41 II Pożarowszczyk Cezary
42 II Radomyski Daniel
43 I Rogoziński Bartosz
44 III Skolimowski Patryk
45 I Skwarek Jakub
46 I Sławiński Kacper
47 I Soćko Jakub
48 I Soćko Łukasz
49 I Świder Mateusz
50 III Wierzchowski Jakub
51 I Wysokiński Damian
*Lista rezerwowa
Lp. klasa Nazwisko Imię
1 IIw Mućka Mateusz
2 I Rudzki Jakub
3 I Wesołowski Kacper
4 I Goławski Paweł
5 IIIw Lendzion Dawid
7 I Masierak Kacper
8 I Sosnowski Adam
9 I Sych Mateusz
6 I Jandik Jakub
10 I Titaev Ibragim
11 IIp Świeczak Michał Jacek
12 IIw Hut Piotr
Dziewczęta
Lp. klasa Nazwisko Imię
1 I Adamczyk Sandra
2 I Augustyniak Agnieszka
3 II Augustyniak Aldona
4 I Bajora Aleksandra
5 III Bartczak Natalia
6 I Bogusz Wiktoria
7 I Borkowska Aleksandra
8 I Borkowska Diana
9 I Brodowska Kinga
10 I Brodowska Aleksandra
11 II Brodowska  Weronika
12 I Cegiełka Natalia
13 I Cegiełka Angelika
14 III Cegiełka Klaudia
15 I Dadasiewicz Klaudia
16 I Drosio Magdalena
17 III Drozd Paulina
18 II Dziubak Kinga
19 I Dziurdziak Natalia
20 I Figat Magdalena
21 II Iwaniuk Marlena
22 III Jaroszuk Paulina Anna
23 I Kępa Angelika
24 I Kisiel Aleksandra
25 I KOKSA KAROLINA
26 III Kołnacka Małgorzata
27 I Kot Nikola
28 I Kowalska Aleksandra
29 I Kożuchowska Joanna
30 I Krasuska Wiktoria
31 I Krasuska Wiktoria
32 I Krasuska Amelia
33 II Kucharzak Gabriela
34 I Kukier Monika
35 III Lazurek Martyna
36 I Maksymiuk Karolina
37 I Mikołajczak Wiktoria
38 III Misiak Katarzyna Anna
39 I Mojzych Daria
40 I Mróz Dominika
41 II Niedziółka Klaudia Monika
42 II Nurzyńska Bernadetta Paula
43 I Osiak Maria
44 III Osiak Wioletta
45 I Osial Martyna
46 I Pawlik Wiktoria
47 I Piekarska Zuzanna
48 II Pyrka Martyna
49 I Rosa Patrycja
50 I Rozwadowska Patrycja
51 I Rzążewska Iga
52 II Sabak Karolina
53 I Sikora Kinga
54 II Sikora Weronika
55 I Szewczak Laura
56 I Świętochowska Julia
57 II Wajszczuk Andżelika
58 I Walo Dominika
59 I Walo Karolina
60 I Wiater Joanna
61 I Wierzchowska Natalia
62 I Wileńska Sandra
63 I Włodarczyk Karolina
64 II Zień Amelia
65 II Żądełek Izabela
66 I Żeleźnik Mariola
*Lista rezerwowa
1 IIw Ciołek Wiktoria Laura
2 IIIp Szczęśniak Wiktoria Oliwia
3 IIp Kondratowicz Natalia
4 IIp Strzelecka Kamila
5 I Zachoszcz Weronika
6 I Zienkiewicz Izabela
7 I Grochowska Aleksandra
8 IIw Koślacz Weronika
9 I Kowalczyk Maria
10 Krasińska Maria
11 IIIw Krasuska Natalia
12 I Kucharska Anita
13 I Kwaśny Wiktoria
14 IIw Lendzion Anna
15 I Sosnowska Aleksandra
16 IIp Szaniawska Paulina
17 I Tomasiak Weronika
18 I Wierzejska Oliwia
19 I Strońska Marlena
20 I Wolińska Róża
21 IIIp Kitrasiewicz Natalia
22 I Koper Kinga
23 I Ciołek Aleksandra
24 IIp Skwarek Klaudia
25 IIw Sałata Oliwia Elżbieta
26 IIIw Ozga Sandra
27 I Ochnik Samanta

logo duze muzeum kleeberczykow29 maja 2018 r. uczniowie klas pierwszych zamieszkujący w internacie uczestniczyli w pierwszej tegorocznej wycieczce rowerowej. Celem głównym było poznanie krajobrazu, tradycji, zabytków kultury i historii okolicznego regionu.  Młodzież pokonała ponad 20 km by dojechać do Woli Gułowskiej. Pierwszym punktem wycieczki była Szkółka Gospodarcza Leśnictwa Gułów. Następnie uczniowie mieli okazję wyciszyć się, skłonić do refleksji zwiedzając Sanktuarium Matki Bożej Patronki Żołnierzy Września, zejść w podziemia i skosztować wody z bijacego pod nim źródła. Kolejno zapaliliśmy znicz na mogile poległych żołnierzy armii gen. Franciszka Kleeberga, po czym udaliśmy się  do Muzeum Czynu Bojowego Kleeberczyków, gdzie opowiedziano nam o ostatnich walkach kampanii wrześniowej 1939 r., wydarzeniach z 3-5 października 1939 r., które rozegrały się na okolicznych terenach. Dzięki nowoczesnym symulacjom, uczniowie mogli nie tylko bliżej poznać historię, ale także poczuć się jak uczestnicy tamtych wydarzeń. Bogaty asortyment muzeum ukazał uczniom jak wyglądało uzbrojenie, ubiór, dokumentacja sprzed 80 lat. Następnie zaproszono młodzież  do obejrzenia Izby Regionalnej, gdzie zaprezentowano zgromadzone przedmioty użytku codziennego, dawne środki lokomocji, narzędzia rolnicze, a także ozdoby i wytwory rękodzieła i rzemiosła ludowego. Nie zabrakło także eksponatów myśliwskich Wojskowego Koła Łowieckiego nr 304 "Ryś", które prosperuje  od 1951 r. do dnia dzisiejszego.

Po prawie 8 - godzinnej "żywej lekcji" biologii, geografii, historii i wzmożonym wysiłku fizycznym wychowankowie internatu powrócili do placówki dzieląc się wrażeniami z rówieśnikami. Wycieczka została uznana za udaną, więc liczymy na więcej.

bozenarodzenieW dniu 21.12.2017r., zgodnie z tradycją lat ubiegłych w internacie Zespołu Szkół im. Wł. Tatarkiewicza w Radoryżu Smolanym, spotkali się na uroczystej kolacji wigilijnej mieszkańcy internatu, wychowawcy oraz pani wicedyrektor Marzena Kamińska, aby podzielić się opłatkiem i złożyć sobie życzenia. Spotkanie było także okazją do przypomnienia kultywowanych w polskich rodzinach tradycji bożonarodzeniowych, a wspólne kolędowanie wprowadziło uczestników w atmosferę zbliżających się świąt Bożego Narodzenia.

W dniu 14 lutego 2017 r. w internacie Zespołu Szkół im. Wł. Tatarkiewicza w Radoryżu Smolanym młodzież internacka spotkała się z okazji Dnia św. Walentego. Wychowankowie wzięli udział w walentynkowej imprezie karaoke, którą przygotowali i poprowadzili opiekunowie: p. Mirosław Kardas oraz p. Paweł Tomasik. Najodważniejszymi uczestnikami zabawy okazali się: Mateusz Woźniak i Kacper Ostrowski, którzy ku radości wszystkich wystąpili w duecie. Największym jednak powodzeniem cieszyło się wspólne wykonywanie utworów muzycznych najbardziej popularnych wykonawców. Dało się zaobserwować narzucającą się prawidłowość, mianowicie wraz ze wzrostem popularności poszczególnych piosenek nasilały się reakcje uczestniczącej w zabawie młodzieży: spontaniczne okrzyki oraz aplauz. Z opinii wykonawców i uczestników zabawy wnioskujemy, że pomysł na „śpiewające” spędzenie Dnia Zakochanych był strzałem w dziesiątkę.

wigilia internatWesołych Świąt!
Bez zmartwień,
z barszczem, z grzybami, z karpiem,
z gościem, co niesie szczęście,
czeka nań przecież miejsce.

Wesołych Świąt!
A w Święta
niech się snuje kolęda
i gałązki świerkowe
niech Wam pachną na zdrowie.

Wesołych Świąt!
a z gwiazdką
pod świeczek łuną jasną
życzcie sobie- jak najwięcej
zwykłego ludzkiego szczęścia.

film WolynW dniu 13 października 2016 roku wychowankowie z naszego internatu, pod opieką p. Mirosława Kardasa odbyli wycieczkę do kina „Helios” w Siedlcach. W ramach projektu Kino na Temat młodzież uczestniczyła w pokazie specjalnym filmu pt. „Wołyń”. Jest to pierwszy film poruszający dotychczas przemilczany w polskim kinie temat tragicznych wydarzeń na Wołyniu w latach 1943–1944. Po projekcji filmu odbyło spotkanie, którego gościem specjalnym był p. dr Rafał Roguski, adiunkt w Instytucie Historii i Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach. Tematem przewodnim prelekcji były słowa: „Razem, ale obok siebie. Wojna jako kulminacja trudnych relacji między narodami II RP”. Prelegent odniósł się do trudnej prawdy historycznej dotyczącej tragicznych wydarzeń na Ziemiach Wschodnich w kontekście do wydarzeń współczesnych i relacji polsko-ukraińskich. Warto poruszać taką tematykę, aby wprowadzać młodych ludzi w tę trudną historię i zachęcać do krzewienia pamięci o zbrodni wołyńskiej w duchu pojednania i dialogu.

bilard internatZ końcem ubiegłego roku do świetlicy internackiej został zakupiony stół bilardowy. Od samego początku wśród amatorów gry w bilard znaleźli się nie tylko chłopcy, lecz także dziewczęta, którzy dzielnie ze sobą rywalizują. W celu wyłonienia najlepszych graczy w dniu 18 kwietnia rozpoczął się turniej Pool bilard (odmiana 8-bil), który prowadzi p. Mirosław Kardas. Do rywalizacji przystąpiło kilkanaście osób, obecnie toczą się rozgrywki o awans do ćwierćfinału. Turniej sprzyja promowaniu obowiązujących zasad gry, mobilizuje wychowanków do współzawodnictwa, aktywnego i kulturalnego spędzania czasu wolnego oraz sprzyja integracji. 

DSCN0130Przedświąteczny czas sprzyja kultywowaniu tradycji wielkanocnych oraz ujawnieniu się talentów i pomysłowości wychowanków. Wszystkie chętne osoby, uczestnicząc w zajęciach artystycznych, wykonały piękne pisanki. Zajęcia prowadzone przez p. Renatę Cąkała były doskonałą okazją do dyskusji na temat tradycji świątecznych, poznania różnorodnych technik i wymiany doświadczeń. Dobra atmosfera w czasie zajęć pozytywnie wpływała na integrację młodzieży. 

zadanie ekologiczne

Patronat honorowy

wsosp logocsil logologo 4skrzydlogo aszwlogo KPP Lukowlogo strazumcs logologo wsei

Przydatne strony

logo menlogo ckelogo oke krakow  Kuratorium Oświaty w Lublinielogo starostwo Lukow logo2 polska w liczbach Logo WFOSiGW LublinLogo Szkoła realizuje warsztaty dla młodzieży 1