ZS Radoryż

NASZA SZKOŁA

DLA UCZNIÓW

DLA RODZICÓW

KSZTAŁCENIE DLA DOROSŁYCH

KONTAKT

DLA RODZICÓW

Dla rodziców

DZIENNIK ELEKTRONICZNY LOGOWANIE

dziennik logowanie

 Jeśli nie wiesz, jak po raz pierwszy zalogować się do dziennika elektronicznego, obejrzyj film.

Nie pamiętasz hasła do e-dziennika? Zobacz, jak łatwo je odzyskać.

Harmonogram konsultacji dla uczniów i rodziców

Konsultacje dla rodziców: zebranie z rodzicami - wywiadówka 22 marca 2024r. godz.: 15:00-17:00
Konsultacje dla uczniów: Harmonogram obowiązujący w dniach: 26 lutego – 15 marca 2024r.

 

Konsultacje dla uczniów: Harmonogram obowiązujący w dniach: 26 lutego – 15 marca 2024r.
Lp. Imię i Nazwisko nauczyciela Dzień tygodnia Godziny konsultacji: Miejsce prowadzenia konsultacji 
1 Agnieszka Wiąckiewicz wtorek 15:25-16:25 sala 8
2 Agnieszka Zalewska Czwartek 13.00-14.00 internat
3 Alicja Nurzyńska środa 13.00-14.00 internat
4 Andrzej Panasz Poniedziałek 16.15 - 17.00 sala lekcyjna nr 6
5 Andrzej Rusinek poniedziałek 15.20-16.20 Świetlica w internacie
6 Aneta Zdunek wtorek 16:00-17:00 internat
7 Anna Araźna środa 15:20-16:20 sala 10 / internat
8 Anna Krupińska Środa 15.20 - 16.20 Sala nr 3
9 Anna Nowicka piątek 11.00-12.00 gabinet psychologa 
10 Artur Jalowski Środa  15.20-16.20 Sala nr 10
11 Dariusz Rabek czwartek 15.20 - 16.30 sala gimnastyczna, boisko szkolne
12 Elżbieta Gontarz Poniedziałek  13.00-14.00 Internat
13 Elżbieta Mostowska wtorek 13.00 - 14.00 internat
14 Ewa Kardas czwartek 15,20 - 16,20 sala nr 9
15 Ewelina Witkowska Wtorek 15.20-16.20 Sala nr 5
16 Izabela Nowak środa 15:25-16:25 sala 7
17 Katarzyna Cichocka poniedziałek 15.20-16.20 świetlica w internacie
18 Karol Ochnik poniedzialek 8.00 do 9.00 internat
19 Kinga Golba czwartek 14.00-15.00 internat
20 Maria Kulesza-Pasik wtorek 15:25-16:25 sala 9
21 Marlena Traczyk poniedziałek 15.20-16.20 1
22 Marzena Bogusz-Matyka Wtorek  14:00-15:00 Świetlica w internecie 
23 Marzena Kamińska środa 15.30-16.15 7
24 Mirosław Kardas czwartek 15:20 sala nr2
25 Monika Jabłońska wtorek 15:20-16:20 sala 4
26 Paulina Zalewska Poniedziałek 14.35-15.35 Sala nr 8
27 Paweł Tomasik poniedziałek 15:30-16:30 sala nr 7
28 Rafał Alikowski Środa, czwartek Środa 14.30-15.00. Czwartek 15.30-16.00 Internat
29 Renata Golba wtorek 15.20-16.20 biblioteka
30 Robert Pszczółkowski poniedziałek 15:30 - 16:30 sala lekcyjna nr 10
31 Sławomir Pękała
32 Waldemar Rodak czwartek 16:00 -17:00 pokój nauczycieli WF
33 Wioleta Tymosz wtorek 14:35- 15:20 (dla konkretnej klasy także lekcja 9) sala nr 8
34 Włodzimierz Sułkowski czwartek 15.20-16.20 sala gimnastyczna

Radoryż Smolany, 15 września 2023 r.

Zarządzenie nr 16/2023

z dnia 15.09.2023 r.

 w sprawie ustalenia dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych 

w Zespole Szkół w  im. Władysława Tatarkiewicza w Radoryżu Smolanym w roku szkolnym 2023/2024

Na podstawie art. 68 ust. 1 ustawy z 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2023 r. poz. 900) oraz § 5 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1211) zarządzam, co następuje:

§1

 Ustalam  w roku szkolnym 2023/2024 następujące dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych:

  1. 02.11.2023 (czwartek)
  2. 03.11. 2023 (piątek)
  3. 24.11.2023 ( piątek)
  4. 02.05.2024 (czwartek)
  5. 06.05 -10.05.2024 (poniedziałek-piątek)
  6. 31.05.2024 (piątek)

§2

Zobowiązuję wychowawców klas do poinformowania uczniów oraz ich rodziców ( opiekunów prawnych)   o ustalonych dniach wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych oraz możliwości udziału uczniów w zajęciach wychowawczo-opiekuńczych organizowanych przez szkołę.

§3

Zobowiązuje nauczycieli wychowawców do przedstawienia dyrektorowi, 3 dni przed planowanym dniem wolnym, listy uczniów deklarujących udział w zajęciach wychowawczo-opiekuńczych organizowanych przez szkołę.

§4

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

treść zarządzenia (*.pdf)

Harmonogram spotkań z rodzicami w roku szkolnym 2023/2024
data godzina rodzaj spotkania
1 29 września 2023 15:00-17:00 zebranie z rodzicami - wywiadówka
2 27 października 2023 15:00-16:00 dyżur nauczycieli
3 17 listopada 2023 15:00-16:00 dyżur nauczycieli
4 15 grudnia 2023 15:00-17:00 zebranie z rodzicami - wywiadówka
5 19 stycznia 2024 15:00-17:00 zebranie z rodzicami - wywiadówka
6 23 lutego 2024 15:00-16:00 dyżur nauczycieli
7 22 marca 2024 15:00-17:00 zebranie z rodzicami - wywiadówka
8 26 kwietnia 2024 15:00-16:00 dyżur nauczycieli
9 24 maja 2024 15:00-17:00 zebranie z rodzicami - wywiadówka
10 14 czerwca 2024 15:00-16:00 dyżur nauczycieli

„Rodzice są jak ogrodnicy, którzy kupują nasiona. Tyle, że w przypadku dzieci nie ma takich ładnych torebeczek, gdzie widać, co z każdego nasionka wyrośnie, i instrukcji jak się o to nasionko troszczyć. Wszystko jest wymieszane, wsadza się rękę do worka i bierze, co popadnie. Gdy rodzice zaczynają hodować swoje nasionko, to mogą mieć marzenie, by wyrósł z niego dąb. Ale może się okazać, że zasadzili bratek. I wtedy rodzic, który się uprze przy dębie, będzie próbował z bratka zrobić dąb. A w rezultacie nie będzie ani dębu, ani bratka. Wyhoduje jakąś hybrydę, coś bardzo nieszczęśliwego. I skrzywdzi to nasienie. Mądry rodzic w takiej sytuacji dowie się jak hodować bratki, i zrobi wszystko, by jego bratek był jak najbardziej udany”.

W. Eichelbergerg

Jak to jest z tym wychowaniem i nami rodzicami?

  1. Uprzejmie informujemy, że w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty realizujemy zadania szkoły z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość - tzw. zdalne nauczanie.

  2. Szczegółowe zasady zdalnego nauczania określone zostały w Regulaminie organizacji pracy szkoły w trybie nauczania zdalnego w Zespole Szkół im. Władysława Tatarkiewicza w Radoryżu Smolanym. Zdalne nauczanie odbywa się w formie lekcji on-line oraz przez podejmowanie przez ucznia aktywności określonych przez nauczyciela, potwierdzających zapoznanie się ze wskazanym materiałem i dających podstawę do oceny pracy ucznia wykonywanych w domu.

  3. Zdalne nauczanie odbywa się z zachowaniem bezpieczeństwa i higieny pracy umysłowej uczniów z uwzględnieniem ich możliwości psychofizycznych - niedopuszczalne są sytuacje nadmiernego obciążania uczniów przekazywanymi do realizacji zadaniami przez poszczególnych nauczycieli przedmiotów oraz nadmierne obciążenie pracą przed monitorem komputera.

  4. Zajęcia on-line oraz godziny konsultacji z nauczycielem dla poszczególnych oddziałów odbywają się zgodnie z tygodniowym planem lekcji, który uwzględnia równomierne obciążenie uczniów w poszczególnych dniach tygodnia, zróżnicowanie zajęć w każdym dniu oraz możliwości psychofizyczne uczniów do podejmowania intensywnego wysiłku umysłowego w ciągu dnia.

  5. Biorąc pod uwagę wykorzystywanie w celu zdalnego nauczania platform umożliwiających prowadzenie lekcji on-line, a także komunikację na odległość w innych formach, uprzejmie informujemy, że:

  • a) administratorem danych osobowych uczniów, nauczycieli, pracowników niepedagogicznych szkoły oraz w niezbędnym zakresie jego rodziców (opiekunów prawnych) nadal pozostaje szkoła;

  • b) w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt z inspektorem ochrony danych pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;

  • c) dane osobowe uczniów, nauczycieli, pracowników niepedagogicznych szkoły oraz w niezbędnym zakresie jego rodziców są przetwarzane w celu prowadzenia zajęć w ramach zdalnego nauczania oraz zapewnienia bezpiecznej komunikacji, w tym do założenia konta w systemie zdalnego nauczania, a przetwarzanie to odbywa się na podstawie w celu realizacji obowiązku nauki w formie zdalnej na podstawie art. 35 ustawy - Prawa oświatowego, w związku z art. 6 ust. 1 lit. e rozporządzenia ogólnego o ochronie danych osobowych (RODO),

  • d) odbiorcą danych osobowych niezbędnych do zapewnienia zdalnego nauczania (imiona i nazwiska, adresy mailowe, dane niezbędne do logowania, w przypadku korzystania z lekcji on-line obraz z kamery - wizerunek oraz dźwięk - wizerunek głosowy) są następujący dostawcy usług internetowych dostarczanych nam w celu zdalnego nauczania na podstawie zawartych z umów obejmujących powierzenie przetwarzanie danych osobowych: Microsoft;

  • e) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej, a gdyby miało się to odbywać, pozostanie zgodne z zasadami wynikającymi z RODO;

  • f) dane osobowe zgromadzone w związku ze zdalnym nauczaniem będą przechowywane przez okres nauki dziecka w Zespole Szkół im. Władysława Tatarkiewicza w Radoryżu Smolanym;

  • g) uczniowi lub jego rodzicom (opiekunom prawnym), pracownikom szkoły przysługuje prawo dostępu do danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia, a także prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO;

  • h) uczniowi lub jego rodzicom (opiekunom prawnym), pracownikom szkoły przysługuje prawo do wniesienia sprzeciwu, którego realizacja uzależniona jest od spełnienia kryteriów wynikających z art. 21 RODO, osobom tym przysługuje również prawo do przenoszenia danych, ale jego realizacja zależy od spełnienia warunków określonych w art. 20 RODO;

  • i) w związku ze zdalnym nauczaniem nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO, co oznacza, że żadne decyzje dotyczące ucznia, jego rodziców (opiekunów prawnych), pracowników szkoły nie zapadają wyłącznie automatycznie oraz, że nie buduje się żadnych profili tych osób;

  • j) jeśli przetwarzanie danych osobowych narusza obowiązujące przepisy prawa możliwe jest wniesienie skargi do organu nadzorczego, którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;

  • k) podanie danych ucznia lub jego rodziców (opiekunów prawnych) oraz nauczycieli i pracowników niepedagogicznych szkoły jest obowiązkowe w celu w celu realizacji obowiązku nauki w formie zdalnej - na podstawie art. 35 ustawy z 14.12.2016 r. - Prawo oświatowe, w związku z art. 6 ust. 1 lit. e RODO.

Szanowni Rodzice
Sytuacja, w której się obecnie znaleźliśmy zaskoczyła nie tylko dyrektorów i nauczycieli, ale również uczniów i Was rodziców. Postawiła przed nami nowe wyzwanie, którym jest zorganizowanie pracy one-line. Dokładamy wszelkich starań, by przebiegała ona jak najlepiej i przynosiła oczekiwane efekty. W prawidłowym przebiegu zdalnego nauczania ważna jest też Państwa rola, ponieważ współpraca nauczycieli i rodziców są podstawą sukcesu. Dlatego pragniemy udzielić Państwu kilku rad, jak zorganizować dzieciom warunki do pracy w domu i jak wspierać je i motywować do systematycznego uczenia się poza szkołą.
Zdalne nauczanie nie zwalnia rodzica z dotychczasowego obowiązku kontrolowania przebiegu nauki swojego dziecka, a w obecnej sytuacji nakłada na niego wręcz nowe zadania, którymi są: zapewnienie odpowiednich warunków do nauki, dopilnowaniu tego, żeby dziecko w odpowiednim momencie usiadło przed komputerem do prac zadanych przez nauczyciela, zapanowanie nad dyscypliną pracy dziecka i udzielanie nauczycielom informacji zwrotnych o przebiegu nauczania.
Rodzic nie staje się nauczycielem, tylko organizatorem pracy dziecka. Stwarza mu odpowiednie warunki, wspiera i motywuje. Nauczyciele natomiast odpowiadają za stronę merytoryczną procesu nauczania, czyli dostarczają odpowiednie materiały, zadają odpowiednie zadania, realizują treści nauczania. Rodzic musi pamiętać, że jego rola nie polega na tym, by pracować z dzieckiem. Ono powinno samodzielnie wykonywać zdania dostarczone przez nauczycieli. Nam zależy bardzo na informacji zwrotnej poprzez dziennik elektroniczny, e- mail, czy telefon, jak dziecko sobie radzi i czy rzeczywiście wykonuje w sposób swobodny przesłane zadania. Jeżeli dziecko będzie miało problem, to postaramy się zmienić formę zadawanej pracy, tak by była ona jak najbardziej zrozumiała.


Jak zorganizować dzieciom warunki do pracy w domu oraz jak je wspierać i motywować do systematycznego uczenia się poza szkołą.
https://drive.google.com/file/d/1F98l6OE1Vdvek4d-ofvAs8JEwNWooeKi/view?usp=sharing

Jak sie zmotywowac do nauki?
https://drive.google.com/file/d/1vyRKBiXsTAT6ePhlPtILs3VwrjyudLzh/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1dyFB6M1l4yOToTHAmxvGsIsXQBCTz-AZ/view?usp=sharing

Jak zadbać o bezpieczeństwo dzieci w sieci?

https://drive.google.com/file/d/1umyIW6H_3KDLHUS7MIwQoxXoi44Soc3I/view?usp=sharing

Pozdrawiam serdecznie

Zapraszam do kontaktu przez e-dziennik

Katarzyna Cichocka - pedagog szkolny

Dyrektor Zespołu Szkół im. Władysława Tatarkiewicza w Radoryżu Smolanym informuje, że szkoła zapewnia profilaktyczną opiekę zdrowotną uczniom do 19 roku życia na poniższych zasadach:

  1. Profilaktyczną opiekę zdrowotną sprawują pielęgniarki Samorządowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Krzywdzie p. Anna Wronowska oraz Roksana Bagińska
  2. Gabinet profilaktyki zdrowotnej mieści się w budynku internatu na I piętrze.
  3. W przypadku, gdybyście Państwo nie życzyli sobie objęcia dziecka opieką zdrowotną proszę o złożenie na piśmie „sprzeciwu” od świadczenia usług medycznych, odpowiednio do świadczeniodawcy realizującego opiekę.

Szanowni Rodzice,
bezpieczeństwo uczniów oraz personelu jest jednym z elementów strategicznych w zarządzaniu szkołą. Nad bezpieczeństwem uczniów czuwają przede wszystkim nauczyciele, w dalszej kolejności administracja szkolna i dyrektor.

Zasadne jest więc zapoznanie się z obowiązującymi procedurami reagowania w sytuacjach kryzysowych.

Procedury bezpieczeństwa obowiązujące na terenie Zespołu Szkół im. Władysława Tatarkiewicza w Radoryżu Smolanym.

Osoby do krótkich można zwrócić się o wsparcie w sytuacjach wymagających pomocy psychologiczno-pedagogicznej i wychowawczej: pedagog i psycholog szkolny, wychowawcy klas.

Instytucje, do krótkich można zwrócić się o wsparcie w sytuacjach wymagających pomocy psychologiczno-pedagogicznej i wychowawczej:

  • Specjalistyczny Ośrodek Poradnictwa Rodzinnego i Interwencji Kryzysowej w Łukowie, ul. Wojska Polskiego 61 21-400 Łuków, tel.: 25 798 78 76, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Punkt Konsultacyjny dla Ofiar Przemocy i Osób Uzależnionych, Łuków, ul. Browarna 63 (budynek OSIR – wejście na baseny letnie); tel. (25) 798 09 30
  • Miejska Świetlica Środowiskowa "Parasol" ul. Browarna 63, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Łukowie ul. Wyszyńskiego 41, 21-400 Łuków  tel:  25 798 21 19

W celu wzmocnienia współpracy pomiędzy szkołą a rodzicami utworzona została anonimowa skrzynka na sygnały dot. bezpieczeństwa w szkole: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Patronat honorowy

logo lawcsil logologo 4 slszlogo aszwlogo wcr biala podlaskalogo KPP Lukowlogo strazumcs logologo WSEI Akademia

Przydatne strony

logo men logo ckelogo oke krakow  Kuratorium Oświaty w Lublinielogo starostwo Lukow  Logo WFOSiGW Lublin